Contactați-ne! Dacă vreți să luați legătura cu noi, ne puteți contacta oricând folosind numărul unic de contact sau formularul de contact:

Contact

Număr unic de contact

0232 933

Cariere

Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup. Iar valorile care ne caracterizează pe noi sunt priceperea, carisma, onestitatea și pasiunea. Investim permanent în oamenii noștri și îi valorizăm profesional și personal.

Suntem permanent în căutarea de noi colegi, la fel de pasionați ca și noi. Dacă vă regăsiți în acest profil aflați în continuare ce oportunități aveti pentru a intra în echipa Tester Grup.

CONSULTANT VANZARI

Descrierea jobului:

Responsabilitățile tale și provocările zilnice vor consta în gestionarea portofoliului de clienți existenți și potențiali și în oferirea unei experiențe remarcabile, propunându-le clienților noștrii cele mai bune soluții. Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.

Descrierea postului:

• Desfășori activități de cercetare și prospectare a pieței;

• Identifici și contactezi potențiali clienți;

• Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);

• Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat;

• Urmărești realizarea target-ului și întocmești rapoarte de vânzări.

Beneficii: 

• Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și pregătire;

• Vei primi bonusuri de performant, iar ca să le obții trebuie doar să îți îndeplineşti obiectivele;

• Programe de training şi dezvoltare personală;

• Laptop şi telefon;

MANAGER RENT A CAR

Descrierea job:

• Gestionarea eficienta a tuturor activitatilor departamentului Rent-a-Car, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.

• Pregatirea si implementarea unui plan de activitate, a unor obiective pe termen mediu si lung pentru dezvoltarea business-ului.

• Realizarea unor propuneri de buget pentru implementarea initiativelor.

• Gestionarea parcului auto in maniera eficienta, optimizarea cheltuielilor de intretinere a autovehiculelor.

• Demararea unor parteneriate externe cu scopul de a creste profitabilitatea acestui segment de business.

• Stabilirea de strategii care sa duca la cresterea numarului de clienti pe termen mediu si lung, dezvoltarea unei baze de date de contacte (clienti si colaboratori).

• Monitorizarea constanta a progresului atins fata de obiectivele propuse si raportarea lunara a rezultatelor obtinute.

• Asigurarea unor servicii de calitate pentru clientii companiei.

CUNOŞTINŢE ŞI ABILITĂŢI NECESARE

• Cunostinte si experienta de management

• Experienta de project management, implementare de proiecte in interiorul companiei, dar si dezvoltare a acestora pe termen lung

• Cunostinte si experienta de lucru cu instrumente specifice: plan de afaceri, buget, cash-flow

• Buna cunoastere a pietei rent-a-car si capacitatea de a identifica oportunitati de dezvoltare in exteriorul companiei

• Carnet de conducere, categoria B, cu experienta relevanta

Beneficii: 

Pachet salarial atractiv, in directă legătură cu nivelul de experienta si performanța demonstrată.

Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist.

Oportunitatea de a implementa proiecte de anvergură la nivelul intregii organizații.

CONSILIER VANZARI SERVICE

Descrierea jobului:

Responsabilitățile tale și provocările zilnice vor consta în gestionarea portofoliului de clienți existenți și potențiali și în oferirea unei experiențe remarcabile, propunându-le clienților noștrii cele mai bune soluții. Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.

Descrierea postului:

– identifica piesele de schimb si accesoriile necesare a fi achizitionate (prin programe specifice si furnizori);
– identifica si contacteaza telefonic/ direct clientii potentiali;
– aplica strategiile de recastigare a clientilor in portofoliul companiei;
– ofera in permanenta consultanta tehnica pentru clienti in ceea ce priveste achizitionarea produselor si serviciilor companiei, propunandu-le acestora cele mai bune solutii;
– adopta o atitudine deschisa, orientata catre client, in vederea atingerii si depasirii obiectivului de vanzari;
– transmite incredere in calitatea produselor si a serviciilor oferite clientilor, pentru obtinerea satisfactiei si fidelizarii acestora;
– elaboreaza rapoarte şi situaţii de vânzari către directorul de service, face propuneri de imbunatatire;
– absolvent de studii medii/ superioare;
– persoana dinamica, comunicativa, cu putere de convingere si capacitate de adaptare la schimbari;
– seriozitate, corectitudine, o bună organizare a activităţilor şi a timpului;
– abilitati de relationare, negociere si lucru in echipa;

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și pregătire;
  • Vei primi bonusuri de performant, iar ca să le obții trebuie doar să îți îndeplineşti obiectivele;
  • Programe de training şi dezvoltare personală;
  • Laptop şi telefon;

Formular de contact