Cariere

Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup.
Poziții disponibile Tester Grup
Valorile care ne caracterizează pe noi sunt priceperea, carisma, onestitatea, pasiunea si responsabilitatea. Investim permanent în oamenii noștri prin training-uri de specialitate, contribuind la dezvoltarea lor profesionala.

Daca iti doresti să descoperi si sa folosesti la maxim potențialul tau, atat cel personal cat si cel profesional, te asteptam sa te alaturi echipei TESTER GRUP.
 
Aplică pe mail la resurse.umane@testergrup.ro și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine de indata ce vom avea un rol în concordanță cu experiența ta.
 
Aplica acum!
Mecanic auto
Mecanic auto
Cerințe:
  • minim 2 ani experiență relevantă în domeniul reparațiilor auto;
  • experiență în mecanica multimarcă;
  • studii de specialitate finalizate, calificare mecanică auto;
  • experiența electrică reprezintă un avantaj.


Descrierea jobului

  • Efectuează lucrările de reparație conform comenzilor de lucru;
  • Stabilește necesarul de piese de schimb;
  • Folosește echipamentul, sculele speciale și dispozitivele pentru fiecare lucrare într-o manieră eficientă;
  • Respectă toate măsurile de siguranță în muncă.

 
Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv în funcție de experiență;
  • Bonusuri de performanță lunare;
  • Mediu de lucru profesional într-un service autorizat;
  • Stabilitate pe termen lung;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate.

Consultant vanzari B2B
Consultant vanzari auto B2B
Cerințe:
  • Experiența anterioară în vânzări de minim doi ani este obligatorie;
 
  • Experiența în vânzarea de produse și servicii către persoane juridice reprezinta un avantaj;
 
  • Cunoștințe operare Microsoft Office (Excel, Word);
 
  • Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business;
 
  • Proactivitate și inițiativă în vederea atingerii obiectivelor de performanță lunare;
 
  • Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
 
  • Responsabilitate, organizare și autonomie în activitatea desfășurată;
 
  • Carnet de conducere, categoria B.
 
Responsabilitati:
  • Identifici și contactezi potențiali clienți B2B;
 
  • Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
 
  • Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat;
 
  • Raportare zilnică a activității și urmărirea lead-urilor gestionate;
 
  • Parcurgerea și promovarea modulelor de curs existente, a produselor, politicilor și procedurilor.
 
Beneficii:
  • Pachet salarial format din parte fixa si bonusuri din vanzari;
 
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
 
  • Tichete de masă;
 
  • Asigurare privată de sănătate;
 
  • Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală

IT helpdesk support
IT helpdesk support
Căutăm un Specialist IT Support dedicat și orientat spre soluții, care să ofere asistență tehnică utilizatorilor noștri. 
 
Cerinte:
  • Experiență anterioară în roluri similare (1-2 ani);
  • Cunoștințe în diagnosticare și remediere hardware/software;
  • Familiaritate cu sisteme de control acces, supraveghere CCTV, bariere și alte echipamente specifice de securitate (avantaj)
  • Abilități tehnice în administrarea și configurarea echipamentelor de rețea (switch-uri, routere, acces point-uri);
  • Experiență în lucrul cu sisteme de operare Windows
  • Cunoștințe de bază în administrarea serverelor și serviciilor IT ( Office 365 etc.);
  • Capacitate de gestionare și prioritizare a solicitărilor multiple;
  • Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor;
  • Limba engleză – nivel mediu/avansat;
  • Permis de conducere categoria B.
 
Responsabilitati:
 
  • diagnosticarea și remedierea problemelor hardware/software;
  • configurarea echipamentelor IT;
  • acorda sprijin tehnic si rezolva solicitarile in cel mai scurt timp posibil, in functie de gradul de complexitate;
  • administreaza reteaua de calculatoare si se ocupa permanent de asigurarea securitatii retelei;
  • realizeaza rapoarte de necesitate referitoare la dotarea companiei cu aparatura hardware si software;
  • intretine, repara si inlocuieste dispozitivele calculatoarelor urmarind si aplicand solutii tehnice pentru marirea capacitatii si calitatii lor;
  • colaboreaza cu furnizorii de produse si servicii informatice;
  • asigura administrarea bazelor de date proprii si aplica procedurile de salvare/ arhivare/ restaurare de date pentru evitarea situatiilor de pierdere a acestora;
  • creeaza useri noi pentru personalul nou angajat;
  • asigura confidentialitatea datelor cu care intra in contact.
 
Beneficii:
 
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privata de sanatate;
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"