Cariere

Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup.
Poziții disponibile Tester Grup
Valorile care ne caracterizează pe noi sunt priceperea, carisma, onestitatea și pasiunea. Investim permanent în oamnenii noștri și îi valorizăm profesional și personal.
Suntem permanent în căutarea de noi colegi, la fel de pasionați ca și noi. Dacă vă regăsiți în acest profil, aflați în continuare ce oportunități aveți pentru a intra în echipa Tester Grup.
Manager Resurse Umane
Dorim să întregim echipa, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

CERINȚE:

·        Cunoștințe despre procesele și structurile de management de resurse umane;
·        Persoană orientată spre carieră profesională, cu dorința de perfecționare continuă;
·        Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
·        Abilitati de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini complexe concomitent;
·        Spirit pro activ, spontaneitate, tolerantă crescută la situațiile stresante;
·        Persoană foarte organizată, atentă la detalii, cu simțul responsabilității, cu capacitate de organizare a muncii, cu spirit de echipă și de disciplină a muncii;

 

SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:

·        Studii superioare, de preferat în domeniile juridic/psihologie/sociologie/economic;
·        Foarte bună cunoaștere a legislației cu aplicare în domeniul relațiilor de muncă;

DESCRIEREA JOBULUI:

·        Coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor de resurse umane, 
·        Planificarea activitatății colegilor din subordine
·        Asigură suport pentru revizia lunară a planificării concediilor, programului de lucru, pentru efectuarea cercetărilor disciplinare,
·        Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială; (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal, eliberarea adeverinţelor solicitate de angajaţi, conform legii)
·        întocmește rapoarte, situații de personal, la solicitarea superiorului direct;
·        Se implică în procesul de recrutare și retentie de personal.

 

BENEFICII:

·       Pachet salarial atractiv;
·        Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
·        Asigurare privată de sănătate;
·        Tichete de masă;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Instalator
Casa Auto Iași angajează instalator, persoană care va face parte din echipa tehnică și va oferi suport și mentenanță pentru toate locațiile Tester Grup din Iași și Lețcani.
 


Cerințe:

  • Studii medii de specialitate;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor sanitare si termice;
  • Permis de conducere;
  • Persoană organizată și responsabilă.
 
Descrierea postului:

• sa analizeze corect documentatia tehnica in vederea echiparii centralelor si retelelor termice;
 • sa asigure supravegherea si implementarea corecta a executiei instalatiilor interioare de incalzire centrala pe baza documentatiei tehnice;
 • sa asigure monitorizarea exploatarii si intretinerii instalatiilor de incalzire centrala;
 • sa asigure monitorizarea si sa dirijeze executia lucrarilor de instalatii de ventilare si conditionare aerului;
 • sa pastreze ȋn bune conditii instrumentele si aparatura;
 • sa stabileasca necesarul de materii prime si auxiliare.
Beneficii:
 
  • Pachet salarial atractiv, in intervalul 2600-3100 lei, in functie de experienta candidatului;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă in valoare de 20 lei/zi lucratoare;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun.
  • Asigurare privata de sanatate.
 


Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Specialist relații clienți
CERINȚE:
Abilități dezvoltate de comunicare verbală, inclusiv capacitatea de a gestiona situații de comunicare dificile, de a extrage și transmite informații relevante, de a câștiga încrederea interlocutorului;
Persoană empatică, deschisă, cu atitudine pozitivă și putere de convingere;
Abilități de lucru cu Office Excel, Office Outlook, CRM;
Experiența în activități de tip call-center este obligatorie.

DESCRIEREA JOBULUI:
Preia apelurile venite de la clienți/potențiali clienți și le soluționează în funcție de solicitări;
Contactează telefonic clienții companiei pentru: culegerea și prelucrarea informațiilor de feedback; furnizarea de informații generice sau la cerere; promovarea serviciilor, ofertelor, invitațiilor la evenimente etc.
Derulează la cerere apeluri telefonice de prospectare și analiza de piață;
Centralizează și prelucrează informațiile obținute în programe specifice, în mod corect și complet;
Actualizează permanent și supervizează baza de date de clienți;
Colaborează după caz cu celelalte departamente ale companiei în scopul evaluării și analizei feedback-urilor, al derulării proiectelor de marketing direct, al implementării procedurilor de Relații Clienți.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Manager de Service
Echipa de Service Casa Auto întrunește 13 dintre cele mai reputate mărci auto din lume, cu specialiști și tehnicienii pregătiți constant la standardele producătorilor auto.

Suntem în permanentă căutare de talente, de oameni cu valori puternice care să gestioneze orice situație de service, dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

 

 CERINȚE:
Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului de service auto;
 Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
 Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
 Abilități de comunicare și leadership;
 Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
 Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
 Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.
 
 SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:
Studii tehnice de specialitate
 Minim 3 ani de experiență în management
 Minim 4 ani experiență în servicii clienți
 Pasionat de domeniul auto
 

DESCRIEREA JOBULUI:

Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.
 Sarcinile includ planificarea, organizarea și managementul echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.
  În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor. 
 
RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE INCLUD:
Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
 Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
 Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
 Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
 Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
 Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
 Actualizarea și dezvoltarea procedurilor; 
Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
 Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
 Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.
 
 
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
 Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
 Tichete de masă;
 Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
 Asigurare privată de sănătate;
 Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
 

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Consultant Vânzări
Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

 

Cerințe:

o   Experiența anterioară în vânzări de minimum trei ani este obligatorie,
o   Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business,
o   Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
o   Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată;
o   Carnet de conducere, categoria B.
 

 

Descrierea postului:

·        Desfășori activități de cercetare și prospectare a pieței;
·        Identifici și contactezi potențiali clienți,
·        Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
·        Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat;
·        Urmărești realizarea target-ului lunar și întocmești rapoarte de vânzări.
·        Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.
 

 


Beneficii:

o   Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța;
o   Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
o   Tichete de masă;
o   Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun;
o   Asigurare privată de sănătate;
o   Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
 


Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Coordonator Departament Juridic
Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup. Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

Candidatul Ideal: 

·        Peste 3 ani de experiență în Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Vânzări,
·        Studii juridice finalizate, experienta in domeniu,
·        Experiența in coordonare/management este obligatory,
·        Cunostinte in utilizarea aplicatiilor office, task management, doc management,
·        Bune abilități de organizare și de gestionare a timpului, abilități interpersonale și de comunicare puternice.
Descrierea jobului:

  • Se asigură că toate cerințele legislative aplicabile sunt respectate și că procedurile și standardele companiei sunt respectate;
  • Contribuie la proiectarea, îmbunătățirea și implementarea fluxurilor, formularelor, documentelor cu implicatii juridice in companie;
  • Implementeaza si contribuie la dezvoltarea strategiilor pentru prevenirea încălcării normelor legale, de etica precum și a normelor/prevederilor interne;
  • Organizeaza si evaluează eficiența controalelor de aliniere la procedurile interne;
  • Identifica riscurile sau problemele de neconformitate;
  • Monitorizează, interpretează și întocmește informări cu privire la noutățile legislative către departamentele din grup;
  • Ofera instruirea necesară in organizatie la schimbarea sau implementarea de noi reguli sau prevederi legislative.
 
Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
  • Asigurare privata de sănătate.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Manager Vânzări
Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

CERINȚE:

·        Cunoștințe despre procesele și structurile de management de resurse umane;
·        Persoană orientată spre carieră profesională, cu dorința de perfecționare continuă;
·        Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
·        Abilitati de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini complexe concomitent;
·        Spirit pro activ, spontaneitate, tolerantă crescută la situațiile stresante;
·        Persoană foarte organizată, atentă la detalii, cu simțul responsabilității, cu capacitate de organizare a muncii, cu spirit de echipă și de disciplină a muncii;

 

SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:

·        Studii superioare, de preferat în domeniile juridic/psihologie/sociologie/economic;
·        Foarte bună cunoaștere a legislației cu aplicare în domeniul relațiilor de muncă;

 

DESCRIEREA JOBULUI:

·        Coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor de resurse umane, 
·        Planificarea activitatății colegilor din subordine
·        Asigură suport pentru revizia lunară a planificării concediilor, programului de lucru, pentru efectuarea cercetărilor disciplinare,
·        Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială; (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal, eliberarea adeverinţelor solicitate de angajaţi, conform legii)
·        întocmește rapoarte, situații de personal, la solicitarea superiorului direct;
·        Se implică în procesul de recrutare și retentie de personal.

 

BENEFICII:

·       Pachet salarial atractiv;
·        Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
·        Asigurare privată de sănătate;
·        Tichete de masă;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;