Cariere

Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup.
Poziții disponibile Tester Grup
Valorile care ne caracterizează pe noi sunt priceperea, carisma, onestitatea și pasiunea. Investim permanent în oamnenii noștri și îi valorizăm profesional și personal.
Suntem permanent în căutarea de noi colegi, la fel de pasionați ca și noi. Dacă vă regăsiți în acest profil, aflați în continuare ce oportunități aveți pentru a intra în echipa Tester Grup.
Director vânzări
CERINȚE:
Abilități de comunicare și leadership;
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse;
Pasiune pentru domeniul auto şi pentru direcţiile viitoare de dezvoltare;
Atenție deosebită la detalii
Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități concurente;
Posesor permis de conducere – categoria B;
Gandire strategică, atitudine pozitivă și proactivă
Aptitudini de negociator, bun comunicator;
Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;
Experiență în zona de marketing, vânzări online, digital.

SPECIALIZĂRI/ EXPERIENȚĂ:
experiență în management: 2+ ani
experiență în servicii clienți: 3+ ani
experiență în vânzări: 10+ ani
ROL ȘI RESPONSABILITĂȚI:
Promovarea şi vânzarea portofoliului de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări;
Negocierea contractelor și corecta executare a acestora având în vedere acordurile încheiate cu clienții din portofoliul existent și nu numai;
Analiza datelor de piață, precum și implementarea celor mai adecvate acțiuni de promovare pentru atingerea obiectivelor stabilite;
Creşterea portofoliului de clienţi, urmărirea şi fidelizarea clienţilor existenţi, dezvoltarea unor relaţii pozitive și durabile;
Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat.
Managementul echipei de vânzare.

BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Manager service auto
CERINȚE:
Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului unui service auto;
Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
Abilități de comunicare și leadership;
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.

SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:
Studii tehnice de specialitate
Minim 3 ani de experiență în management
Minim 4 ani experiență în servicii clienți
Pasionat de domeniul auto

DESCRIEREA JOBULUI:
Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.
 Sarcinile includ planificarea, organizarea și managementul echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.
 În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor. 
RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE INCLUD:
Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
Actualizarea și dezvoltarea procedurilor;
Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.

BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Specialist relații clienți
CERINȚE:
Abilități dezvoltate de comunicare verbală, inclusiv capacitatea de a gestiona situații de comunicare dificile, de a extrage și transmite informații relevante, de a câștiga încrederea interlocutorului;
Persoană empatică, deschisă, cu atitudine pozitivă și putere de convingere;
Abilități de lucru cu Office Excel, Office Outlook, CRM;
Experiența în activități de tip call-center este obligatorie.

DESCRIEREA JOBULUI:
Preia apelurile venite de la clienți/potențiali clienți și le soluționează în funcție de solicitări;
Contactează telefonic clienții companiei pentru: culegerea și prelucrarea informațiilor de feedback; furnizarea de informații generice sau la cerere; promovarea serviciilor, ofertelor, invitațiilor la evenimente etc.
Derulează la cerere apeluri telefonice de prospectare și analiza de piață;
Centralizează și prelucrează informațiile obținute în programe specifice, în mod corect și complet;
Actualizează permanent și supervizează baza de date de clienți;
Colaborează după caz cu celelalte departamente ale companiei în scopul evaluării și analizei feedback-urilor, al derulării proiectelor de marketing direct, al implementării procedurilor de Relații Clienți.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Consilier recepție service
CERINȚE:
Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic;
Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet);
Dinamism, seriozitate, corectitudine şi o bună organizare a activităţilor şi a timpului;
Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi argumentare;
Capacitate de evaluare, de analizăşi de luare a deciziilor în timp util;
Responsabilitate şi precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clienții externi şi interni;
Cunoaşterea programelor de piese auto;
Experienţă pe o poziţie similară cel putin 2 ani, constituie un avantaj;
Limba engleză nivel mediu.

DESCRIEREA JOBULUI:
Recepţionarea şi inspecţia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienţi;
Prezentarea serviciilor şi a facilităţilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei;
Consilierea permanentă a clienţilor privind modul de desfăşurare a reparaţiei şi consilirea clienţilor privind lucrările care sunt recomandate pentru remedierea defecţiunilor autoturismului;
Estimarea costurilor comenzii şi transmiterea lor către client;
Programarea autoturismelor în atelier şi asigurarea încărcării optime a acestuia;
Întocmirea actelor necesare efectuării lucrărilor de reparatii şi întretinere în service;
Identificarea şi lansarea comenzilor de piese necesare service-ului către furnizori. 
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun;
Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
Asigurare privată de sănătate.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Consultant Vânzări
CERINȚE:
Experiența anterioară în vânzări de minimum trei ani este obligatorie,
Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business;
Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată;
Carnet de conducere, categoria B.

DESCRIEREA JOBULUI:
Responsabilitățile tale și provocările zilnice vor consta în gestionarea portofoliului de clienți existenți și potențiali și în oferirea unei experiențe remarcabile, propunându-le clienților noștrii cele mai bune soluții pentru masini utilitare. Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei. 
DESCRIEREA POSTULUI:
Desfășori activități de cercetare și prospectare a pieței;
Identifici și contactezi potențiali clienți;
Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat;
Urmărești realizarea target-ului lunar și întocmești rapoarte de vânzări.

BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Bonus de performanta;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. 

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată
Consultant Vânzări piese și accesorii
CERINŢE:
Studii superioare finalizate, in domeniul tehnic;
Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet);
Dinamism, seriozitate, corectitudine şi o bună organizare a activităţilor şi a timpului;
Cunoştinţe solide despre modelele de autovehicule apărute în piaţă şi particularităţile acestora în domeniul pieselor şi accesoriilor auto
Limba engleză nivel mediu.

DESCRIEREA JOBULUI:
Identifică piesele de schimb şi accesoriile necesare a fi achiziţionate în programele specifice şi ofertele furnizorilor;
Este responsabil de termenul, calitatea şi preţul de achiziţie al pieselor de schimb şi al accesoriilor;
Prezintă, promovează şi vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
Oferă consultanţă tehnică clienţilor;
Întocmește periodic rapoarte specifice de activitate. 
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv corelat cu performanta realizata;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.

Aplică acum

Am citit "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"
prin telefon la numărul mai sus menționat
Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
prin email pe adresa mai sus completată