Cariere

Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup.
Poziții disponibile Tester Grup
Valorile care ne caracterizează pe noi sunt priceperea, carisma, onestitatea și pasiunea. Investim permanent în oamnenii noștri și îi valorizăm profesional și personal.
Suntem permanent în căutarea de noi colegi, la fel de pasionați ca și noi. Dacă vă regăsiți în acest profil, aflați în continuare ce oportunități aveți pentru a intra în echipa Tester Grup.
Specialist Marketing
CERINȚE:

  • Studii superioare sau experienta de minim 2 ani în marketing/ comunicare/ relaţii internaționale; 
  • Experiență în zona de marketing digital: Facebook Ads, GoogleAds, campanii, ad creation, traffic analyse; 
  • Bună cunoaștere a platformelor online: Facebook, Instagram, LinkedIn etc; 
  • Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; 
  • Abilități de comunicare în mediul business;
  • Corectitudine în comunicarea și elaborarea mesajelor în limba română și engleză, minim B2;
  • Permis de conducere, categoria B.
DESCRIEREA JOBULUI:

  • Gândirea campaniilor și scrierea strategiilor de comunicare în vederea promovării brand-urilor alocate;
  • Organizarea și participarea la evenimente interne / externe ale companiei (lansare de brand, expoziţii, târguri);
  • Elaborarea comunicatelor de presă, textelor pentru broşuri / pliante / invitaţii etc.;
  • Asigurarea funcționării și up-gradarea paginilor web ale companiei;
  • Actualizarea, planificarea și proiectarea cataloagelor / pliantelor despre companie și produsele din portofoliu;
  • Construirea, gestionarea și actualizarea bazei de date de clienți a companiei;
  • Trimiterea rapoartelor de marketing și a campaniilor promoționale;
  • Responsabil pentru imaginea și comunicarea pe rețelele de socializare în numele companiei (Facebook, LinkedIn, Youtube etc.);
  • Gestionarea profilurilor Google Business, implementarea campaniilor de GoogleAds, analiza rezultatelor în Google Analytics, utilizare Google Drive;
  • Planificarea și realizarea de campanii newsletter pe platforme on-line specializate.

BENEFICII:

  • Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator, alături de o echipă tânără, activă și plăcută; 
  • Pachet salarial atractiv (parte fixă + parte variabilă);
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
  • Asigurare privată de sănătate.
Aplică acum

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Consilier vânzări piese și accesorii
CERINȚE
 
  • Studii superioare finalizate, in domeniul tehnic;
  • Cunoasterea programelor de piese auto;
  • Cunostinte temeinice în domeniul tehnic, auto;
  • Bune abilităti de operare PC (Word, Excel, Internet);
  • Dinamism, seriozitate, corectitudine  si o bună organizare a activitătilor  si a timpului;
  • Experien ă pe o pozi ie similară cel putin 2 ani.
DESCRIEREA JOBULUI:
 
  • Identifică piesele necesare din programele de piese puse la dispozitie de importatori, producători sau furnizori;
  • Este responsabil de termenul, calitatea  si pretul de achizitie al pieselor de schimb  si al accesoriilor;
  • Prezintă, promovează si vinde produsele în conformitate cu standardele  si politicile comerciale ale companiei;
  • Ofera consultantă tehnică clientilor;
  • Întocmeste periodic rapoarte specifice de activitate.
 
BENEFICII:
 
  • Pachet salarial atractiv corelat cu performanta realizata;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
  • Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
  • Asigurare privata de sănătate.
Aplică acum

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Consilier recepție service
CERINȚE:

  • Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic;
  • Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet);
  • Dinamism, seriozitate, corectitudine şi o bună organizare a activităţilor şi a timpului;
  • Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi argumentare;
  • Capacitate de evaluare, de analiză şi de luare a deciziilor în timp util;
  • Responsabilitate şi precizie în respectarea termenelor în relațiile cu clienții externi şi interni;
  • Cunoaşterea programelor de piese auto;
  • Experienţă pe o poziţie similară cel puțin 2 ani, constituie un avantaj;
  • Limba engleză nivel mediu.
DESCRIEREA JOBULUI:

  • Recepţionarea şi inspecţia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienţi;
  • Prezentarea serviciilor şi a facilităţilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei;
  • Consilierea permanentă a clienţilor privind modul de desfăşurare a reparaţiei şi consilirea clienţilor privind lucrările care sunt recomandate pentru remedierea defecţiunilor autoturismului;
  • Estimarea costurilor comenzii şi transmiterea lor către client;
  • Programarea autoturismelor în atelier şi asigurarea încărcării optime a acestuia;
  • Întocmirea actelor necesare efectuării lucrărilor de reparatii şi întretinere în service;
  • Identificarea şi lansarea comenzilor de piese necesare service-ului către furnizori.
 
BENEFICII:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
  • Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală;
  • Asigurare privată de sănătate.
Aplică acum

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Manager Resurse Umane

CERINȚE:

·        Cunoștințe despre procesele și structurile de management de resurse umane;
·        Persoană orientată spre carieră profesională, cu dorința de perfecționare continuă;
·        Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
·        Abilitati de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini complexe concomitent;
·        Spirit pro activ, spontaneitate, tolerantă crescută la situațiile stresante;
·        Persoană foarte organizată, atentă la detalii, cu simțul responsabilității, cu capacitate de organizare a muncii, cu spirit de echipă și de disciplină a muncii;

 

SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:

·        Studii superioare, de preferat în domeniile juridic/psihologie/sociologie/economic;
·        Foarte bună cunoaștere a legislației cu aplicare în domeniul relațiilor de muncă;
DESCRIEREA JOBULUI:

·        Coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor de resurse umane, 
·        Planificarea activitatății colegilor din subordine
·        Asigură suport pentru revizia lunară a planificării concediilor, programului de lucru, pentru efectuarea cercetărilor disciplinare,
·        Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială; (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal, eliberarea adeverinţelor solicitate de angajaţi, conform legii)
·        întocmește rapoarte, situații de personal, la solicitarea superiorului direct;
·        Se implică în procesul de recrutare și retentie de personal.

 

BENEFICII:

·       Pachet salarial atractiv;
·        Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
·        Asigurare privată de sănătate;
·        Tichete de masă;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Aplică acum

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Instalator
Casa Auto Iași angajează instalator, persoană care va face parte din echipa tehnică și va oferi suport și mentenanță pentru toate locațiile Tester Grup din Iași și Lețcani.
 


Cerințe:

  • Studii medii de specialitate;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor sanitare si termice;
  • Permis de conducere;
  • Persoană organizată și responsabilă.
 
Descrierea postului:

• sa analizeze corect documentatia tehnica in vederea echiparii centralelor si retelelor termice;
 • sa asigure supravegherea si implementarea corecta a executiei instalatiilor interioare de incalzire centrala pe baza documentatiei tehnice;
 • sa asigure monitorizarea exploatarii si intretinerii instalatiilor de incalzire centrala;
 • sa asigure monitorizarea si sa dirijeze executia lucrarilor de instalatii de ventilare si conditionare aerului;
 • sa pastreze ȋn bune conditii instrumentele si aparatura;
 • sa stabileasca necesarul de materii prime si auxiliare.
Beneficii:
 
  • Pachet salarial atractiv, in intervalul 2600-3100 lei, in functie de experienta candidatului;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă in valoare de 20 lei/zi lucratoare;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun.
  • Asigurare privata de sanatate.
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Specialist relații clienți
CERINȚE:
Abilități dezvoltate de comunicare verbală, inclusiv capacitatea de a gestiona situații de comunicare dificile, de a extrage și transmite informații relevante, de a câștiga încrederea interlocutorului;
Persoană empatică, deschisă, cu atitudine pozitivă și putere de convingere;
Abilități de lucru cu Office Excel, Office Outlook, CRM;
Experiența în activități de tip call-center este obligatorie.

DESCRIEREA JOBULUI:
Preia apelurile venite de la clienți/potențiali clienți și le soluționează în funcție de solicitări;
Contactează telefonic clienții companiei pentru: culegerea și prelucrarea informațiilor de feedback; furnizarea de informații generice sau la cerere; promovarea serviciilor, ofertelor, invitațiilor la evenimente etc.
Derulează la cerere apeluri telefonice de prospectare și analiza de piață;
Centralizează și prelucrează informațiile obținute în programe specifice, în mod corect și complet;
Actualizează permanent și supervizează baza de date de clienți;
Colaborează după caz cu celelalte departamente ale companiei în scopul evaluării și analizei feedback-urilor, al derulării proiectelor de marketing direct, al implementării procedurilor de Relații Clienți.
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
Tichete de masă;
Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
Asigurare privată de sănătate;
Training de specialitate.
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Manager de Service
Echipa de Service Casa Auto întrunește 13 dintre cele mai reputate mărci auto din lume, cu specialiști și tehnicienii pregătiți constant la standardele producătorilor auto.

Suntem în permanentă căutare de talente, de oameni cu valori puternice care să gestioneze orice situație de service, dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

 

 CERINȚE:
Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului de service auto;
 Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
 Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
 Abilități de comunicare și leadership;
 Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
 Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
 Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.
 
 SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:
Studii tehnice de specialitate
 Minim 3 ani de experiență în management
 Minim 4 ani experiență în servicii clienți
 Pasionat de domeniul auto
DESCRIEREA JOBULUI:

Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.
 Sarcinile includ planificarea, organizarea și managementul echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.
  În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor. 
 
RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE INCLUD:
Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
 Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
 Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
 Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
 Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
 Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
 Actualizarea și dezvoltarea procedurilor; 
Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
 Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
 Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.
 
 
BENEFICII:
Pachet salarial atractiv;
 Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
 Tichete de masă;
 Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
 Asigurare privată de sănătate;
 Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Consultant Vânzări
Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

 

Cerințe:

o   Experiența anterioară în vânzări de minimum trei ani este obligatorie,
o   Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business,
o   Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate;
o   Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată;
o   Carnet de conducere, categoria B.
 

 

Descrierea postului:

·        Desfășori activități de cercetare și prospectare a pieței;
·        Identifici și contactezi potențiali clienți,
·        Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract);
·        Promovezi produsele oferite și brand-ul reprezentat;
·        Urmărești realizarea target-ului lunar și întocmești rapoarte de vânzări.
·        Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.
Beneficii:

o   Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța;
o   Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
o   Tichete de masă;
o   Tichete cadou pentru sărbătorile de Paști și Crăciun;
o   Asigurare privată de sănătate;
o   Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală.
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Coordonator Departament Juridic
Oamenii înseamnă idei, principii și valori care definesc Tester Grup. Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

Candidatul Ideal: 

·        Peste 3 ani de experiență în Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Vânzări,
·        Studii juridice finalizate, experienta in domeniu,
·        Experiența in coordonare/management este obligatory,
·        Cunostinte in utilizarea aplicatiilor office, task management, doc management,
·        Bune abilități de organizare și de gestionare a timpului, abilități interpersonale și de comunicare puternice.

Descrierea jobului:

  • Se asigură că toate cerințele legislative aplicabile sunt respectate și că procedurile și standardele companiei sunt respectate;
  • Contribuie la proiectarea, îmbunătățirea și implementarea fluxurilor, formularelor, documentelor cu implicatii juridice in companie;
  • Implementeaza si contribuie la dezvoltarea strategiilor pentru prevenirea încălcării normelor legale, de etica precum și a normelor/prevederilor interne;
  • Organizeaza si evaluează eficiența controalelor de aliniere la procedurile interne;
  • Identifica riscurile sau problemele de neconformitate;
  • Monitorizează, interpretează și întocmește informări cu privire la noutățile legislative către departamentele din grup;
  • Ofera instruirea necesară in organizatie la schimbarea sau implementarea de noi reguli sau prevederi legislative.
 
Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
  • Asigurare privata de sănătate.
Aplică acum
Citește: "Nota de informare cu privire la datele cu caracter personal"

Am peste 16 ani și sunt de acord ca societatea CASA AUTO menționată în Nota de informare de mai sus, să utilizeze datele de contact din acest formular și conform opțiunii mele de mai jos, pentru scopul transmiterii de comunicări comerciale ulterioare în legătură cu produsele și serviciile comercializate de acesta și partenerii săi, în modalitățile bifate de mine mai jos, astfel:

Citește: "Acordul explicit privind comunicările comerciale"
Manager Vânzări
Dorim să întregim echipa de vânzări, suntem în permanență în căutare de talente, de oameni dispuși să învețe și să performeze în cadrul unei companii cu oportunități de creștere și dezvoltare profesională continuă.

CERINȚE:

·        Cunoștințe despre procesele și structurile de management de resurse umane;
·        Persoană orientată spre carieră profesională, cu dorința de perfecționare continuă;
·        Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
·        Abilitati de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini complexe concomitent;
·        Spirit pro activ, spontaneitate, tolerantă crescută la situațiile stresante;
·        Persoană foarte organizată, atentă la detalii, cu simțul responsabilității, cu capacitate de organizare a muncii, cu spirit de echipă și de disciplină a muncii;

 

SPECIALIZĂRI/EXPERIENȚĂ:

·        Studii superioare, de preferat în domeniile juridic/psihologie/sociologie/economic;
·        Foarte bună cunoaștere a legislației cu aplicare în domeniul relațiilor de muncă;

 

DESCRIEREA JOBULUI:

·        Coordonarea si monitorizarea tuturor activitatilor de resurse umane, 
·        Planificarea activitatății colegilor din subordine
·        Asigură suport pentru revizia lunară a planificării concediilor, programului de lucru, pentru efectuarea cercetărilor disciplinare,
·        Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială; (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal, eliberarea adeverinţelor solicitate de angajaţi, conform legii)
·        întocmește rapoarte, situații de personal, la solicitarea superiorului direct;
·        Se implică în procesul de recrutare și retentie de personal.

 

BENEFICII:

·       Pachet salarial atractiv;
·        Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere;
·        Asigurare privată de sănătate;
·        Tichete de masă;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;
·        Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;