Mercedes-Benz G-Class a fost invitatul VIP la premiera „The Matrix Resurrections” din San Francisco, California. Offroaderul a devenit în sine o „pilulă roșie”. A fost expus chiar în fața Teatrului Castro.

Noul film „The Matrix Resurrections” și-a sărbătorit premiera americană la Castro Theatre din San Francisco pe 18 decembrie 2021. În film, publicul se va întoarce într-o lume a două realități: una, viața de zi cu zi; celălalt, ce se află în spatele lui.

Neo, personajul principal din film, se confruntă din nou cu întrebarea crucială: pilula albastră sau roșie? Dacă ia pastila albastră, rămâne în viața de zi cu zi a lumii simulate din Matrix. Dacă îl alege pe cel roșu, el scapă din viața determinată de extratereștri în lumea reală necunoscută și luptă din nou împotriva stăpânirii mașinilor. Mercedes-Benz a apărut la premieră prin instalarea unei pastile roșii impunătoare lângă palatul istoric al filmului. Avea în jur de 12 metri lungime, patru metri lățime și 3,5 metri înălțime. În acesta, a fost prezentat un puternic Mercedes-AMG G 63 (consum de combustibil mixt: 14,4 l/100 km | Emisii CO₂ mixt: 330 g/km) în culoarea gri selenit. În film, icoana off-road Clasa G participă și ea la o urmărire rapidă. Într-un G 550 (model american), mai mulți rebeli deschid calea pentru ca Neo și Trinity, cele două personaje principale ale filmului, să scape din Matrix.

Clasa G și pastila roșie merg foarte bine împreună. Ambele reprezintă libertatea, individualitatea și autodeterminarea. De aceea suntem încântați să susținem Warner Bros. Pictures cu lansarea în cinematografe în întreaga lume a filmului „The Matrix Resurrections”, cu o instalație extraordinară și care atrage atenția”, spune Dr. Emmerich Schiller, CEO Managing Director Mercedes-Benz G GmbH și șeful departamentului. Divizia de produse pentru vehicule off-road la Mercedes-Benz AG. „Sponsorizarea este o componentă centrală a activităților noastre de divertisment de marcă. Mercedes-Benz are o tradiție lungă ca partener căutat al industriei cinematografice, atât la nivel național, cât și internațional. Avem un parteneriat strâns cu Warner Bros. de aproximativ 20 de ani, deoarece mediul filmului permite ca comunicarea mărcii și a produsului să fie implementată într-un mod extrem de emoțional și, de asemenea, imortalizată într-o anumită măsură.