Hyundai - primul producător auto care intră pe piața NFT bazată pe comunitate, prezentând propriile soluții de mobilitate în Metaverse

• Hyundai devine primul producător auto care intră pe piața NFT bazată pe comunitate, lansând inclusiv un site web și conturi dedicate pe Discord și pe Twitter;

• Cu această ocazie a fost lansat și un scurtmetraj care prezintă „Metamobility universe”, conceptul Hyundai „Metamobility” dezvăluit în premieră la CES 2022;

• Constructorul auto va lansa 30 de NFT-uri în ediție limitată, în colaborare cu marca NFT - „Meta Kongz”;

• Profiturile din vânzări vor fi utilizate pentru dezvoltarea proiectului, respectiv pentru membrii comunității.

Hyundai Motor Company a anunțat debutul pe piața NFT (Non-Fungible Token) bazată pe comunitate, în colaborare cu marca NFT - „Meta Kongz”.

Hyundai este primul producător auto care intră pe piața NFT cu o comunitate proprie, lansând inclusiv conturi dedicate pe Discord și pe Twitter, dar și un website. Hyundai NFT va oferi proprietarilor posibilitatea de a deveni parte din comunitatea metaverse creată de Hyundai. Platformele online vor oferi actualizări în timp real cu privire la valoarea activelor pentru NFT-urile Hyundai.

Photo 2

Cu această ocazie a fost lansat și un scurtmetraj care prezintă „Metamobility universe”, conceptul Hyundai „Metamobility” dezvăluit în premieră la CES 2022. În cadrul materialului video, personajul „Meta Kongz” conduce atât modelul clasic Hyundai PONY, cât și o versiune modernă a autovehiculului, pe o distanță Pământ - Lună, evidențiind modul în care soluțiile de mobilitate pot transcende timpul și spațiul.

Totodată, miercuri, 20 aprilie, au fost lansate 30 de NFT-uri „Hyundai x Meta Kongz” în ediție limitată. Proiectele Hyundai NFT vor fi continuate pe tot parcursul anului cu scopul de a extinde universul Hyundai NFT, profiturile din vânzări urmând a fi utilizate pentru dezvoltare, respectiv pentru membrii comunității.

Universul Hyundai NFT va oferi noi experiențe în ceea ce privește marca Hyundai, în special generației MZ, consolidând angajamentul nostru față de inovare atât în lumea reală, cât și în Metaverse”, a declarat Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer & Head of Customer Experience Division.

Viziunea Hyundai despre „Metamobility” a fost dezvaluită în premieră la CES 2022. Noul concept a fost lansat cu scopul de a contribui la consolidarea rolului mobilității în realitatea virtuală (VR), oferind în cele din urmă oamenilor posibilitatea de a depăși limitele fizice ale mișcării în spațiu și timp.